Isnin, 2 Jun 2014

Vitamin Untuk Ibu Mengandung


Tahun 2012.

Aku mengandung anak ke-2. Seperti anak yang sulung, aku memang tak makan ubat yg klinik kerajaan bagi. Entah. aku rase renyah sangat nak makan ubat yang banyak tu. Siap ada bau lagi.  So, aku terjah farmasi. Anak sulung aku makan obimin. Then aku consume Salindah.

Anak ke-2. Aku terjah lagi farmasi. Kali ini, aku di syorkan dengan produk Shaklee. Aku di suggest dengan Vitalea. Ya, itu sahaja yang aku ambil. Alhamdulillah, aku tiada masalah semasa mengandung kecuali berat badan yang naik melampau. Sama seperti aku mengandung yang sulung. Bagi aku normal aje. Tapi abnormal untuk misi-misi & doktor. Hahaha. Hb aku cantik, kadang terlampau cantik smpai 15. juga menjadi kebimbangan diorang. Entah lah.

2014.

Sekali lagi aku di beri rezeki. Sudah menjangkau 23 minggu 4 hari, hari ini. Aku dah merengek dengan suami nak consume Shaklee, tapi kali ini nak beli dengan SID yang sah. Ok. Cik Suami suruh jadi ahli terus. Maka, bermula lah journey aku dengan Shaklee. SID aku: 1110098. Ibu aku Master 8 bulan, Wan Muliani. Wah.. hebat kan, 8 bulan tu. Memang aku teruja betul dengan dia nie. Tapi teruja saja tak cukup, kalau hangat-hangat tahi ayam. hehe. Aku lah tu.

I wish 1 day, aku pun boleh jadi macam dia.


Ni vitamin yang aku consume. Sangat best! Superb best! Pengalaman beli di farmasi dengan beli dengan SID yang sah sangat berbeza. Dulu aku macam agak-agak jer masa nak makan vitalea tue, tak ada sumber rujukan yang betul kan. Sekarang, bila dah join, masuk plak grup YMS, under Master Wan Muliani, banyak kelebihan yang aku dapat. Any masalah boleh rujuk dengan dia dan kawan-kawan dalam grup yang tak kedekut ilmu, even diorang dah menuju puncak dah. Kita yang baru ni sentiasa di layan.

Nanti aku share kebaikan & kelebihan vitamin nie. Memang tak menyesal lah untuk ibu mengandung macam aku ni. Ibu-ibu kat luar sana bila lagi nak bagi yang terbaik untuk anak yang di kandung 9 bulan tu??

Mira [ SID 1110098]
Call / sms / whatsapp :019-9828460

Blog: myraanang.blogspot.com
email: myra.anang@gmail.com



0 munajat: