Ahad, 6 Januari 2013

Aidil 1st Day at Skool

bila renung masa yang berlalu, macam tak percaya pon ada.
aku dah ada anak sebesar Aidil Rayyan, dah masuk school pon. Alahai.. cepat sangat masa berlalu.
dah tua juga rupanya aku nie.. hehe.. 31! jiwa maintain muda. penting!!

Aidil Rayyan aku hantar pasti Al-Mawaddah, paling dekat dengan ofis aku and ada transit smpai petang. Kelas petang ade iqra`. Hope Aidil dapat adapt ler ape yg cikgu dia ajar. Banyak main sangat anak mama sekarang nie, so aku rase nie jalan paling baik tuk dia. jangan cepat boring ye Aidil.

Aidil menangis juga tadi masa aku menyelinap keluar. haha. Jahat betul aku tadi. Tapi aku terpaksa. Kalau tak, asyik nak berkepit dengan aku jer. Nak mama peluk, nak duduk atas riba mama. Ada lah 2-3 orang yang cam Aidil nie. Normal lah kan. Tak sangka lak Aidil pon kategori nie, nampak cam berani pemalu gak rupanya anak bujang ambe nie. hehe

Tinggal kan dia dengan tangisan. meraung-raung cari mama td. huhu. Kesian. Tapi aku biarkan aje. Dah up 1 step lagi dalam life aidil rayyan. Moga jadi anak soleh ye anak...






0 munajat: