Rabu, 9 Mac 2011

Trick mama

teringat my Aidil..

antara perkara yg mencabar tuk handle dia ade lah..

time nk siapkan dia after mandi..

fuh..bersilat molek aku.. haha..

antara umpan yg blh jalan tuk tackle dia adelah..

bunyi²an.. aku tanye...

"Aidil..camane bunyi katak'

Aidil pon buat bunyi..."Ong..Ong.." siap muncung² mulot...

"bunyi ayam..?"..."kokokkkk..." muncung gak mulot...

"bunyi bird?"...."cicicicittt...." muke comel²

haha.. so sweet... sempat la aku siapkan dia..pkai CD n baju...

1 ag trick adelah...

aku duk panggil jer.."Aidil...Aidil..mane Aidil mama nie.."

mesti Aidil terdiam.. pelik kot.. dia duk depan mama dia dh..

tp mama duk panggil jer.. haha.. muke dia mesti blur² jer..

aku siap selak tilam..tgk² sekeliling aku.. tgk² celah kerusi...

tp tangan i ligat ok.. siapkan dia.. haha...kadang my Aidil pon duk tercari² 'Aidil' sorang lagi tue..

kadang dia pon intai sm tempat yg aku intai..

hahahha...psiko tak aku..?

dh..nk wat lagu mane? korang senang ke nak siap kan budak lelaki yg umo nye setahun stgah? panggil jer.. mr serah diri..? huhu.. i dont think so la my friend..

2 munajat:

Mamaleesya berkata... [Reply to comment]

mmg nak siapkan anak waktu paling mencabar. Gaya dah bersilat, pastu anak pulak dah macam olat beluncas tak reti dok dendiam.

Btw mama tag mama aidil

http://diarialeesya.blogspot.com/2011/03/contest-gaya-manja-si-anak.html

hadina berkata... [Reply to comment]

betul tu, time nak siapkan anak lepas mandi mmg mencabar...kdg2 dia tak nak duduk langsung..nak layan citer dia kat laptop lah...tak nak pakai cd lah etc...kdg2 rase geram gak...kalu papa dia ada , papa dia lah tlgkan pakaikan..