Rabu, 4 Jun 2014

Ostematrix, Pil Kalsium


Ni vitamin wajib aku sebelum tidur, untuk dapatkan tidur yang berkualiti walau pun ada gangguan time ketiduran. Hehe.. Jangan fikir bukan-bukan ye, mostly dengan anak lah. Nak bangun kencing lah, nak susu lah.. pampers anak dah basah sangat lah.

Alhamdulillah, aku betul-betul jatuh cinta dengan Ostematrik nie. dan tak lupa juga untuk suami tercinta, memang aku kejutkan dia walau pun dia dah nyenyak tidur. Lelaki nie biar dia bangun tidur dengan keadaan segar bugar.. baru mood dia terjamin. 
Pagi-pagi pon pembuangan lancar jer. Haha!! Alhamdulillah, no more sembelit waktu pregnant nie. hazab sangat lah kalau yang membuang 2-3 hari sekali tu. kentut pun busuk semacam. Kahkahakah..

Kelvin zahari kata, kena membuang 2 kali sehari, baru proses pembuang tu betul-betul bagus. Sebelum nie, memang jenis aku nie susah nak membuang, kalau boleh membuang sekali sehari dah suka sangat dah. kalau 2-3 kali sehari lagi lah aku suka. Tak de lah muka nie cemberut je.


1 biji ostematrik = 1 gelas susu tinggi kalsium + 80 biji badam


Wow!! dah lah aku telan 4 biji sekali telan sebelum tidur.. mau tak berkhasiat tidur aku. Haha.
Tak tipu. Bangun tidur rasa best je.
Ostematrik nie pil kalsium tau. Pregnant kali nie aku memang tak minum susu Anmum, just ambil vitamin-vitamin shaklee + esp. Dah, cukup dah. Sihat untuk aku, Insya Allah anak dalam kandungan pun akan dapat khasiat yang sama. Insya Allah.
Aku pun dah mention dalam entry sebelum ini kan. Tumit kaki aku tak merekah teruk seperti sebelum ini.

Formulanya unik di buat dari 
  • mineral semulajadi dan garam mineral dari laut mati 
  • mengandungi kalsium 
  • magnesium 
  • fosforus 
  • vitamin D 
  • Zinc 
  • Kuprum 
  • manganes 
  • boron.   
Pengambilan ostematrik secara konsisten blh menguatkan tulang & secara tak langsung membekal kan kalsium kepada tubuh.

Apa lagi, jom cuba!


Mira [ SID 1110098]
Call / sms / whatsapp :019-9828460
Blog: myraanang.blogspot.com
email: myra.anang@gmail.com




0 munajat: