Rabu, 25 Jun 2014

Set Berpantang Shaklee

Masa mengandungkan anak kedua, aku dah mula consume Shaklee. Beli di farmasi. Tak ada search internet bagai pon, just redah je ke farmasi. Dia bagi aku ESP, Vitamin C ( tu pun sebab ofismate yang nasihat makan vitamin C nie) dan alfalfa.

Bila nak makan je, mula lah aku men'google' sana sini. Alhamdulillah, badan memang terasa cergas sampaikan mak aku pun kata aku tak macam orang berpantang. yealah, tak ade kain batik, baring memanjang ke. Aku lebih selesa dengan seluar. Kahkahkah. Dan aku layan menjahit kraf masa tu. Satu lagi, aku amik phytonatal untuk melawaskan najis. Haha. After ni dah tak ada dah, Ostematrix akan mengambil alih tempat phytonatal. Alfalfa pon aku redah je makan walau anak aku time tu ada kuning. 

Masih terbau-bau waktu aku berpantang. Dia lain tau, moment-moment dia tu sangat berbeza. Bangun pagi dah ade aktiviti yang kena buat, suasana berpatang tu ada. Menu pagi aku roti+milo. Menu petang, biskut jagung+air tea. Air tea tu aku tak minum beria pun, untuk buat cicah je..kadang ganti dengan air kopi kampung. Tengahari nasi panas + ikan panggang + sayur air. Kudapan aku kerepok keping. Kihkihkih. Koboi je cara pantang aku, tapi Alhamdulillah everything smooth je. 

Aku pun tak banyak gambar waktu mengandung dan berpantang, sebab aku rasa sangat comot time tu. Badan kembang. tak suka..tak suka.. :)

Mengandung kali ketiga, suami bagi support untuk jadi ahli terus, memandangkan aku nak jugak consume Shaklee sekali lagi.
 
Secara ringkasnya, fungsi set berpantang adalah untuk:
  • Memulihkan organ peranakan supaya kembali subur dan memulihkan kesihatan rahim selepas bersalin.
  • Memulihkan luka luaran dan dalaman selepas bersalin.
  • Mengembalikan kecantikan tubuh badan seperti sebelum bersalin 
  • Supaya dapat mengelakkan stres dan meroyan 
Set berpantang Shaklee terdiri daripada 4 jenis produk vitamin dan mineral:

- VITA-LEA
Membekalkan 23 jenis vitamin 
Meningkatkan kecerdasan mental & ketahanan dari jangkitan
Menolong memulihkan fungsi penghadaman dan selera makan
Penting untuk pertumbuhan sel dan pembiakan 
  - B COMPLEX
Mengurangkan simptom kemurungan dan tekanan
- VITA C
Menolong mengurangkan simptom alahan
Anti Oksidan semulajadi
Menjaga kesihatan gigi, gusi, tulang, otot dan salur darah

- ZINC COMPLEX
Mengurangkan keguguran rambut
Meningkatkan sistem imun, menolong penyembuhan luka dalaman dan masalah jeragat
Menyembuh daya seksual dan pertumbuhan organ 

 Jom, cuba sendiri!

Mira [ SID 1110098]
Call / sms / whatsapp :019-9828460
Blog: myraanang.blogspot.com
email: myra.anang@gmail.com



0 munajat: