Isnin, 11 Oktober 2010

Bila Suami Saya di Sisi..

Bila suami saya di sisi saya…
Saya hepi sgt..sebab…

- Family saya dah complete..even kecik jer.. 3 org..
- Ade peneman nak g mane2..nk g shopping..kenduri..bawak Aidil g pantai n playground..n of course leh dating tiap minggu..
- Kadang-kadang suami sy akan hantar g ofis..suke..xpayah drive..n mesti la balik kj sy pon berjemput..
- Malam..suami akan bancuhkan susu tuk Aidil..(walau pon kadang²) tp sy appreciate sgt..=)
- Suami akan jg Aidil Rayyan sepanjang sy g kj.. pg² xla rushing sgt handle si kecik kami nie.. kecuali kemaskan bilik tdo jer.. kalu x sy tgal cmtu jer..hikhik…
- Blh makan sedap²..haha.. (maafkan saya suamiku…muach2..)
- Life makin meaningful la..yerlah..celik mata jer suami di sisi..sp x bahagia yang oiii..
Nie sume tuk isteri² PJJ(perkahwinan jarak jauh) cam sy jer..simple jer happiness yg sy impikan nie.. tp meaningful sgt.. setiap detik..saat..momen² yg kami ciptakan sgt manis… even gaduh² manja.. n SEMESTINYA melihat perkembangan anak kami sama²..




0 munajat: